coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Mer rensning och soffbord

Idag har jag då åter tagit tag i rensningen. Idag fick det bli förrådet. Det gick ju knappt att ta sig in så jag lastade ur en massa grejer. Hade olika påsar för olika material och gick igenom allt som stod på golvet i förrådet. Det blev inte så lite det. Jag fyllde bilen proppfull och for iväg på återvinningen. En påse åkte jag med till myrorna också. Nu kan man gå in i förrådet...underbart. Jag har dock inte städat klart i förrådet utan tänkte att jag skulle gå igenom flyttlådorna som jag idag inte hann röra. Det är som så härligt för själen att rensa.

Efter att jag lämnat grejerna åkte jag runt på möbelaffärer och tittade på soffbord. Jag gick runt i affärerna med tumstocken i högsta hugg och mätte och fotade. Blicken var fokuserad och jag var målmedveten. Kände mig som ett proffs. Nedan hittar ni lite kort på bord  jag tycker var fina.


Detta tycker jag är jättefint. Det är dock 110 cm långt. Blir det för långt?


Snyggt och kan fås med vit skiva men är 90 i diameter för stort?



Ganska fint men ska jag ha svart?


Snyggt även detta. 80 i diameter men är färgerna rätt?


Snyggt och stilrent men väldigt lågt. 90 i diameter.


Super snyggt men drygt 9000 för ett soffbord är det värt?


Väldigt bra i storlek men känns det för mycket som en mediamöbel?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Följer intresserat med i dina möbeltankar:) Jag tycker att det första borden var jättefint, och 110 cm lät inte så stort, men det beror ju helt på hur stor soffan och rummet är. Kompromissa inte, du ska vara helt nöjd! Leta hellre vidare om du inte hittar vad du söker. Lycka till!

2010-01-23 @ 19:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: