coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Soffbord

Igår hämtade jag och pappa min nya soffa som just kommit. Det var lite pill att få den på plats men nu står den där och är mycket snygg. Min gamla soffa står dock kvar tills jag sålt den. Det som i alla fall visade sig var att mitt soffbord blir på tok för långt. Det måste stå snett nu. Har försökt titta runt lite på olika soffbord på nätet. Problemet är att bordet måste vara ganska litet för att få plats. De jag hittade nedan tycker jag är riktigt snygga kanske inte i min budget. Knappbordet är min favorit. Vad tycker ni eller har ni några förslag?






Kommentarer
Postat av: Lisa

Knappborden var ju superläckra, jag lägger min röst på ett sånt! Har du nån bild på din nya soffa? /Lisa P

2010-01-21 @ 14:23:08
Postat av: Jenny

Tyvärr har jag inte det ännu. Tänkte få bort bordet och gamla soffan innan jag lägger ut en bild på soffan. den är inte så stor men riktigt fin.

2010-01-21 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: