coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

16/6 2010

Vaknade vid sju och tänkte inte kan jag stiga upp klockan sju min första semesterdag så jag pressade ner mig i sängen och sov till 10.30. Vaknade och plockade lite, drack kaffe på balkongen i solen...skönt.

Jag tog sedan cykeln till cykelreparatören. Har smygpunka och det är irriterande att behöva pumpa cykeln varje gång den ska användas.

Åkte upp till banan och spelade en runda. Det gick bra, bättre än i vanliga fall, sen spelade jag bort det hela på sista hålet då jag puttade bort mig helt...inte bra för självförtroendet.

Såg idag många syrener som stod i full blom, doften är helt underbar. Jag har minnen från barndomen då vi sitter på baksidan av huset i Strömbäck och mamma binder midsommarkransar av syren. Blommade syrenerna senare förr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: