coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

18/6 2010

Idag har inte mycket blivit gjort. Dagen började med att jag fick ett samtal av pappa då han undrade om jag kunde hämta honom och köra honom till jobbet. Detta var vid tolv. Gjorde det naturligtvis.
Var på stan och fixade några ärenden. For hem och ordnade lunch.
Ringde syrran och sa att jag skulle vara hos henne vid halv tre. Blev fast framför datorn så jag var inte hos henne förrän halv fyra. Lekte med syskonbarnen och har ikväll sett lite av prinsessbröllopet. Vi såg lite av konserten och måste bara nämna att Salem är underbar. Vi såg en film och nu ska jag sussa. Viktigt att jag sovit bra då det är tävling i Husum i morgon. Har inga stora förväntningar men hoppas mest på att det inte ska regna.
Ruggigt tråkigt inlägg, jag vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: