coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Sitter och myser vid frukosten.

img_0515 (MMS)

Sitter och myser vid frukosten. I veckan har eleverna lov och det har inneburit att jag varit ledig i tre dagar, skönt. I måndags arbetade vi med livskunskapämnet. I tisdags hade vi en teambuildning dag som jag hade styrt upp. Trevlig dag bev det även om jag inte riktigt kunde njuta då jag kände ansvaret. I onsdags for jag och mamma till Sundsvall och shoppade. Blev lite av varje bland annat kläder från Zizzi. Igår storröjde jag här hemma. Det var så sunkigt och nu känns det bra inför helgen. Idag ska jag leka frisör innan jag åker till Övik och syrransfamilj...ska visst leka frisör där också :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt med shoppingtur till Sundsvall! Trevlig helg! Kram. Lisa

2010-11-06 @ 10:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: