coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Overklig händelse

I onsdags var jag och två kollegor på the studio. Innan visste vi att man skulle ha med sig tre ombyten kläder. Vi var som tonåringar igen som fnissade funderade vad man skulle ha för kläder och smycken dagarna i.

Vi kom dit vid 18 och fick då vänta i loungen. En och en blev vi uppropade till sminket. Jag valde lite rosa och brunt smink. Har aldrig varit så sminkad i hela mitt liv men det såg ju som bra ut. Därefter fixade man håret själv.
Vi blev sedan ihop tryckta i ett litet provrum för ombyte. Sen var vi en och en inne hos fotografen. Vi gjorde tre ombyten och totalt blev det 60 bilder. När vi bytt om när allt var klart kom i in ett viewing room. Där fick vi se alla bilder och man fick köpa de man tyckte var finast. Det var rätt saftiga priser men jag köpte tre bilder. Vid tio for vi där ifrån nöjda, glada och med en overklig händelse rikare.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken kul idé, och jättefin bild, Jenny!

2011-04-12 @ 09:33:20
Postat av: Cicci

Värsta tjejen ;-)

2011-04-13 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: