coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Äntligen framme i London

Igår åkte jag till London för att gå på Bett-mässan. Planet från Umeå var försenat och sedan var planet till London väldigt försenat. Väl uppe i luften fick vi snurra runt ganska mycket innan vi fick landningstillstånd. På flygplatsen skulle sedan alla vi 60 pers in i en buss. Problemet var att bagageutrymmet var så litet att vi nästan trodde att chauffören inte skulle ta sig ut efter enormt mycket pusslande. Vi var framme på hotellet vid 12 och då var det bara att uppsöka en affär för att få i sig en macka. Ingen mat på flyget.

Nu på morgonen hade jag inte ställt om väckaren på Londontid så jag vaknade en timme för tidigt men då hann jag ju uppdatera lite :)

Återkommer när jag har tagit lite bilder på vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: