coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Sommaruppdatering

Ja, vad har då hänt sen sist.

Jo, jag firade midsommar med mina fina vänner Cicci, Jonas och barnen. 

 
Här dansade vi runt stången på Ljumviken.


Grillmiddag, mmm

Åkte sedan mer till syrran för att umgås med de. Hade inte träffat syskonbarnen på länge.

Här var vi på fika hos min svågers föräldrar.


Värmen började och killarna lekte i poolen.

Efter Öviks trippen åkte jag syrran och barnen upp till stugan. Där var det tropiskvärme. Det var underbart att bada i havet då det hade en avkylande effekt.

Mysigt i solen.

Det blev bara att vara ute där några dagar och njuta. Kan ju tycka att det var lite föör varmt.
På helgen var det Öjebykyrkmarknad. Det regnade lite men det var inget som bekom en. Handlade ett par örhängen.

Någon dag senare var jag, syrran och svågern och åt middag på en uterestaurang. Efter det var det utomhusteater på Karlberg. Det är som mysigt att sitta ute och se teater.

Dagen efter var det kanonväder och ganska lite vind. Då åkte vi ut till Stenskär med båten och solade. Det var dock bara 16 grader i vattnet så inget bad.





Labyrinterna på Stenskär

Syrran med familj åkte hem och det blev helt lugnt. Vi har badat och varit ute. Kom på att jag skulle så sallad så nu finns en pallkrage bredvid min stuga men salladen lär ju inte dyka upp förräns i augusti :/

Vi åkte ut med båten ännu en gång och då in till stan. I stan finns det ett café som har bra mat och fika och man lägger bara till med båten.

På väg hem träffade vi på faster och farbror.


I lördags hade vi lite släktmiddag. Dock saknades lite kusiner med familj.

Vi hade en tävling om vem som lade upp efterrätten på snyggaste sätt. Vann gjorde jag inte med topp tre :)


Kubb, de äldre mot de yngre. Vi förlorade med 2-3 i matcher. Jag är värdelös på kubb men fick ändå ner fler än jag brukar så jag är nöjd.

Igår åkte jag hem till Umeå och här har jag lite små projekt på gång.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken härlig start på sommaren, Jenny!

2011-07-13 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: