coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Semester

Så har äntligen semestern börjat för mig. Det är väldigt skönt.


Dessa blommor fick jag av mina elever på skolavslutningsdagen...så fina.

Det har varit ganska tajt med tid de senaste veckorna men jag har ändå hunnit med att fixa lite på balkongen. Det är ju inget märkvärdigt men det är mysigare att gå ut på en blommig och städad balkong än på en ostädad och trist.









Nu ska jag röja här hemma. Det har inte hänt här på slutet så fint ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fina blommor du fått, det är du värd! Tjusigt på balkongen också, hoppas bara på lite värme så du kan njuta av morgonkaffet där:) Trevlig midsommar, Jenny! /Lisa

2011-06-24 @ 08:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: