coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Day 16

15 facts about you

1. Gillar datorer och tekniska prylar. Inte att läsa bruksanvisningar utan mer att använda de.
2. Arbetar som lärare och har gjort det i 11 år...låter grymt länge
3. Har lite udda vanor...måste ha haft en lektion på morgonen sen kaffe och en efter lunch innan kaffe.
4. Har blivit allergisk mot lök.
5. Har ett krokigt lillfinger...en broskbit är av så när jag sträcker på fingret hoppar det till i ett sicksackläge.
6. Gillar att pyssla
7. Tycker inte om att sitta i mitten på rader utan helst på kanterna.
8. Är ruggigt envis
9. Gillar inte att städa men vill ha snyggt runt omkring mig. Inredning är roligt.
10. Sjunger gärna och nynnar ofta på någon låt. Den sista låten jag hör på radion innan jag kliver ur bilen brukar fastna.
11. Bor i en tvåa i Umeå, drömmer dock om en trea.
12. Är troende
13. Gillar att köra bil...har ännu inte blivit fast i fartkontroll...peppar, peppar
14. Tror att jag är ordningsam men är egentligen inte det.
15. Är lite otålig och vill att saker och ting ska hända snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: