coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Längesedan sist

Sitter hemma och har det så skönt. Detta är första lediga dagen på höstlovet och jag njuter med en kopp kaffe. Inser att jag inte tankat över några kort från varken kameran eller mobilen. Här kommer några kort som är tagna sedan sist. Har dock inte varit så flitig med kameran...


Har börjat gå en silversmides kurs. Denna ring är det första jag gjort klart på kursen. Det är väldigt kul och många av ens tankar går till nästa projekt.


En helg var jag i Övik och då besökte vi ett naturreservat vid Skuleberget. Här satt vi och fikade.


Jag och familjen Hedman har varit i Ljusdal och hälsat på Micke och Anna. Nästan på deras gård fanns dessa får.


På samma resa var vi på en utflykt med denna utsikten...inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: