coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lovvecka

Har inte haft det bästa dygnet. Igår när vi skulle åka ner till Övik för en familjeträff kände jag mig krasslig. Jag hade svårt att svälja och jag hade feber. Jag fick stanna hemma och ligga på soffan. Idag känner jag mig bättre men halsmandlarna är rejält svullna och jag har fortfarande svårt att svälja.

Tidigare i veckan fick jag två lovdagar som delvis spenderades på stan. Jag träffade mamma och vi lunchade. Det var rea på Nilssons skor så vi köpte var sitt par vinterskor.



Jag har köpt nya lådor till pärlorna för de andra passade inte in färgmässigt ;-) I alla fall köpte jag för lite...de kostade bara 20kr så jag förstår inte varför jag inte köpte fler på en gång.



Jag har fikat på stan med Cicci och klippt mig och färgat bort de grå hårstråna, mycket välbehövligt...

Imorgon börjar jobbet igen och det ska skrivas omdömmen och planeras in utvecklingssamtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: