coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

iPhone 5

Ok, suget efter iPhone 5 har varit stort. Ringde min svåger som jag visste skulle köpa 5:an och hörde om han gjort det. Det hade han...blev ungefär hur avundsjuk som helst och speciellt att han redan hade fått sin och att den var i samma färg som den jag vill ha.
 
I lördags var jag inne på phonehouse och beställde en...vet ej hur lång tid det tar men snart så har jag min egen vita 5:a.
 
Idag har dock min stationära dator börjat låta som ett tröskverk, inte bra. Hoppas att den repar sig över natten :-) Tänk om den skulle gå sönder...vad skulle jag göra då? Har en liten minidator men klarar mig inte med den. Hoppas verkligen inte att datorn går sönder. Men om, skulle jag då köpa en bärbar, en stationär, en mac eller....vet faktiskt inte. Har ni några ideér?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: