coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Små händelser sedan sist...

Oj, vad dålig jag är på att uppdatera...i alla fall kommer nedan lite bilder på vad jag gjort sedan sist :-)
 
Bakat kakor som är fruktansvärt goda...
 

Fått en present av min mentorskollega...varje gång vi behöver livas upp i arbetsrummet kör jag igång ljudet.


Börjat jobba och jag höll i en sammarbetsövning som ser ut som ovan.


Haft Kick off på världens sunkigaste ställe...Lyckebo. Bilden ovan är ju fin men ungefär det enda...

Byggt segelbåter med eleverna på Vattenveckan.
 
Målat akvarell på Vattenveckan. Min bild till vänster och kollegans till höger.
 
Varit på Holmön med eleverna. Här ett sälhuvud som finns på Holmö museeum.
 
Fått trattkantareller av min kollega och vän Mia.
 
Köpt några fina kort av en som sålde på jobbet.
 
Sen har jag lagt om schemat vilket gjort att jag jobbat mycket mer än 100%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: