coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Födelsedagskalas

Så har det nu varit fest i dagarna två när min svåger fyllt 30. Har varit och firat honom och hjälpt till med förberedelser, efter arbete och passat min underbara systerson. Svågern fick i present ett Guitar Hero...har spelat några gånger och det är faktiskt riktigt roligt. Hoppas att jag hinner dra några låtar imorgon innan jag åker hem. Måste ju ta några rekord. Att man kan bli så uppslukad av ett spel.

Var även på pärlaffären idag och mina förväntningar var höga men de infriades inte riktigt. Det fanns inte alls det jag skulle ha och tror ni att det fanns något i gult??? Inte då...jag får jobba kvar i svart, vitt och silver, men det är inte illa det heller. Det kanske är ett tecken...

Kommentarer
Postat av: mikael

Stabilt! Nu kan man ju följa ditt liv även på webben =)
Hmm, blir spännande att se hur det går med det gula i vårens kollektion... Eller kanske startar du en helt annan och nyskapande vårtrend!

2008-01-27 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: