coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Recept och Tv-spel

Jo, imorgon ska jag ha fika på jobbet. Det innebär i detta fall att jag har bakat. Gillar inte att baka men med lite roliga bunkar och slickepottar blir det roligare. Jag har idag bakat en underbar chokladkaka. Det jag nu förundras över är att alla recept är för långpanna men i storleken 30x25. Vilka långpannor har den storleken? Inga enligt mig. Varför kan inte recepten skrivas för en vanlig ugnsplåt? Nu måste man fixa och trixa med receptet och man vet inte hur slutresultatet blir, i detta fall blev det godkänt.

Idag har jag även för första gången spelat Guitar Hero. Väldigt roligt även om koordinationsförmågan inte är på topp. Fick kämpa som ett djur för att hänga med. Det vore rätt kul med ett eget tv-spel...tja kanske i framtiden eller så är det bra att man gör det sällan. Förtjusningen kanske bibehålls då.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas du haft det bra i Övik i helgen, såg att Paggan fått in en del nytt igen... blev förtjust i ett lampworkhjärta i grått och creme.
Guitar Hero är beroendeframkallande, kan jag säga av erfarenhet. Plötsligt har det gått två timmar och familjen kommer hem och middagen är inte ens påbörjad... :) Vi ses till veckan!/Susanne

2008-01-26 @ 20:19:41
Postat av: Jenny

Jag håller med, det är verkligen beroendeframkallande...vi får ta en match på någon rast.

2008-01-26 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: