coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Helgen

Helgen har varit ganska händelserik.

Fredag
Jag gjorde en äkta sportlovsgrej. Jag följde med familje Hedman i pulkbacken. Där grillade vi korv, petade i elden och åkte pulka, riktigt trevligt.
Var sedan på bio och såg filmen Iskariot. Det var en rätt ok film ingen wowfilm men helt klart se värd. Läste en recenssion av filmen innan och de påpekade att de inte tyckte att titeln på filmen hörde ihop med filmen. Det jag kan säga är att de inte kan sin bibel. Den handlade hela tiden om hur de sevk sina egna...lite fika på Schmäck efter det, kanon.

Lördag
Vi var och sjöng i Bjurholm. Jag till och med spelade flöjt...inte illa. Det gick bra även om vi inte övat ihop allihopa förrän då. Vi missade dock 2/3 av melodifestivalen. Jag fick inte se till att Carola gick vidare :(   Träffade i alla fall Johan, Maria, Magda och Leif vilket var längesedan och det var mycket trevligt.

Söndag
Var på tegskyrkan och lyssnade på Jonas och Micke det gjorde en mycket bra insats. Det blev sedan kyrkfika på nk, trevligt, trevligt. Nu sitter jag och förtränger att jag behöver jobba. Man är ju liksom van att ha lov...har två prov att rätta...påt bara... 

Kommentarer
Postat av: Magdalena Mörtzell

Hej vännen! Nu har du inte skrivit på ett par dagar.... hmmm...*ler.. Vi hittade din sida, roligt att läsa! Du är duktig!

Åker till Joran i helgen, Leif är redan där.
Ville bara önska dig en GLAD å SOLIG å FIN PÅSKHELG!
Ta å köp hem några tulpaner... (efter städningen såklart :-) å njut av de fina blommorna!

Våran helg kommer nog att bestå av... skoter... skidor... sol (förhoppningsvis)... bullens pilsnerkorv... eld... pizzabullar... kokt kaffe... choklad...liggunderlag...klämjärnsmackor... älgskav på muurika..ägg å sill...utedass *ler...åså en massa vila (förhoppningsvis)!

Kram på dig/Magdalena

2008-03-20 @ 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: