coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Helgen

Jo, i helgen var det riktigt fullt upp. I fredags så åkte jag direkt från jobbet ner till Övik och min syster. Dit kom även föräldrarna och min svågersföräldrar. Det var trerättersmiddag och allt var mycket gott. Både pappa och syrran har fyllt år så det blev lite presentutdelning, riktigt trevligt.

Sov över till lördagen som började med en sväng på stan och naturligtvis pärlbutiken. Hittade en del roligt nytt men spenderade inte alls så mycket. När vi kom hem från stan var det bara att sätta igång förberedelserna inför kvällens tjejfest. Vi jobbade hårt och när klockan var 20 min i sex så hade i inte hunnit byta om och gästerna skulle komma sex. Snabbt byta om och fortsätta med maten. Gästerna kom och allt gick bra. Jag hade min tävling med olika frågesporter och det gick bra. Det var inte så lätt men kategorierna var så olika att någon kunde något någongång tror jag...Innan vi gick och lade oss plockade vi undan allt, skönt på söndagen.

Söndag så sov vi ut sen åkte jag direkt hem till umeå och var mötesvärd. Sedan pustade jag ut hela söndagen...

Trevlig helg men intensiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: