coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lägenhet

Jag var och tittade på lägenheten igen i måndags. Den är ju superfin och det tyckte pappa också. När jag kom hem och städade toaletten så började jag tänka på var städskrubben i lägenheten var och kom fram till att det inte fanns någon städskrubb. Då satte det också igång tankar kring förvaring. Jag har ju en hel del grejer och jag är inte beredd att sälja så mycket av det så efter en hel del fundering har jag nu kommit fram till att det inte blir någon lägenhet denna gång. Inflyttningen hade också varit i juni precis när jag har det som mest på jobbet. Det är inte läge helt enkelt men jag har blivit en erfarenhet rikare.

För övrigt så är det snooker vm. Hur spännande som helst. I går var det till och med två i publiken som kollapsade av spänning. Det är inte illa av en sådan sport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: