coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

ny minipc

Igår satt jag och tittade på minipc på nätet jättelänge. Jag kom efter ett tag fram till vad jag ville ha och var så nära att köpa en. Idag fortsatte mitt sökande. Jag sökte på butiker i Umeå och om de hade den jag ville ha. Den sista jag kollade var onoff och de hade den...jag for som en skottspole upp till onoff. Jag kom in och den fanns inte bland datorerna. Jag väntar på min tur och då har de två olika modeller av rosa datorer på lagret. Jag beslutade mig rätt snabbt för en asus eeepc...hur snygg som helst. Kolla in bilderna nedan...







Nu har jag suttit med datorn och installerat olika program och njutit av min lyxpryl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: