coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Nyvässade pennor

Tja, igår kändes det som att man varit på jobbet länge. Vad snabbt man vänjer sig. Alltid på hösten får jag en sån längtan att köpa in skolmaterial som nya pennor, snygga block och pärmar. Vi har ju allt på skolan så det är ju onödigt men någon liten penna ska jag nog införskaffa. Jag säger som i You´ve got mail "tänk att få en bukett av nyvässade pennor". Träffade en ny ma/no kollega idag. Hon verkar stabil så det blir nog bra i höst. I övrigt fick jag veta de sista inför den slutliga schemaläggningen. Gick kd på kvällen. Se på trissor, det var en annan tjej med. Kul att det är fler tjejer med. Hon hade dock en stor hund som sprang runt oss...lite distraherande.

Har idag mest jobbat med schemat och det ser ut som att vi ska få ihop det...peppar, peppar ta i trä.
Packar just nu för en två dagars tävling i Husum. Ska sova hos syrran vilket innebär att jag får träffa den lilla knodden...längtar ihjäl mig.

Njut lite av en underbar bröllopsvideo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: