coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Tillbaka till vardagen

Igår var det inte riktigt ett kanon väder på stugan. Det dividerades fram och tillbaka och tillslut kom vi fram till att vi skulle besöka leklandet, nimbus värld, på pite havsbad. Albin tyckte det var jätte roligt. Han har nu besökt de flesta leklanden utefter norrlandskusten. Vi var där till lite efter lunch och for sedan till stugan.

På lördagen hade vi köpt en varmrökt lax som vi åt till lunch/middag. Efter den gick jag ut och plockade blåbär. Det blev en tre liter efter det att jag rensat dom.

Vi åkte hem vid halv fem till Umeå och jag fixade lite. Hade glömt kameran i Umeå så därför blev det inga bilder från i helgen. Som kvällsfika gjorde jag en smoothie av mina blåbär, mums...

Idag har vi haft mentorsdag på jobbet. När jag kommit hem från jobbet åt jag för att sedan fara och kasta kd. Det gick väl hyfsat. Jag gjorde inga super missar men efter att inte ha puttat i en vecka så satt de inte som de ska. Hade chans på trea på två hål som jag inte brukar ha den chansen på. Jag sumpade båda tillfällena pga att puttarna var usla. Det är klubbmästerskap på lördag så jag får putsa på puttarna lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: