coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Frusna tår

Så har jag nu kommit hem från julkonserten. Som sagt var vi först och åt på Allstar. Maten var ok men inget sådär extra ordinärt men mycket trevligt. Vi for i väg till arenan och köade oss in. Vi hade platser på 15:e raden på parkett vilket gjorde att vi såg väldigt bra. Tycker att temperaturen var lagom i lokalen förutom att mina fötter blev till is. De hade kvar isen under stolarna så det drog väldigt kallt under ifrån. I pausen kom Peder från the real group och pratade med de som satt alldeles framför mig. Man kan säga att jag var 30 cm från en riktig kändis, coolt.

Konserten var helt underbar även om det hade varit mysigare med en annan lokal både för känslan och ljudet. Det var skönt att få gå på en musikaliskt helt fantastisk konsert, de var grymt duktiga. Bäst var nog the real group.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: