coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

beachen

Jo, i fredags var jag och lämnade och hämtade min bil som hade hål i en aktivtkolbehållare. Det hela gick bra och kostade 0kr. På kvällen åkte jag ut till Mia och Ken . Där åt vi hemmagjorda hamburgare och hade det mycket trevligt. De hade ett jättefint hus med grym potential. Jag fick öva min engelska också. Det är konstigt hur få ord man kan. Jag tror jag använde samma ord i varje mening...inte bra.

Igår åkte jag och Micke ut till Norrmjölehavsbad och bara chillade. Det var ett väldigt ba alternativ som badstrand. Det var inte så mycket folk, det var mest barnfamiljer och det var lungt. Vi löste flera korsord och vi hade med oss kvaliteé på maten. En alldeles underbar dag på stranden. Lite bilder från stranden kommer nedan. Förresten, vaför är det så att när man kommer till tex badstranden så parkerar man bilen i skuggan. När man ska hem är ju inte bilen i skugga längre. Man måste börja tänka ett steg längre. Hur går solen? Vart borde den vara när vi ska åka hem...


Utsikt från där vi låg


Ett av korsorden vi löste.


Lite strandgräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: