coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Pynt

Satte i alla fall igång igår med att pynta. Jag tog upp allt pynt från källaren och satte upp ljustakarna och stjärnan. Jag gjorde också en ny adventsljustake med lite tjockare ljus och metallsiffror som jag knytte runt ljusen. Jag har dammtorkat överallt och nu väntar dammsugningen. Har haft lite problem med gardinerna i vardagsrummet då de är röda men inte samma röda som mattan. Hängde därför upp de lite provisoriskt och insåg att det passade bra. Tur, då slapp jag köpa nya. Tycker också det är svårt med köksbordet och vad jag ska ha för pynt där. 


Den nya adventsljustaken.


Vardagsrummet, ska bara hänga upp gardinerna.


Sovrummet


Köket. Jag är lite less på denna ljusstake. Jag har ju en i vardagsrummet också men det är arvegods dessutom har hela släkten denna ljusstake. Tja, vi får se om det blir en ny...

Ikväll ska vi sjunga med jäntorna så det är bara att ladda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: