coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

sjuk uppdatering

Jag hade igår onsdags fortsatt feber. Den ökade lite mot kvällen men så brukar det ju vara. När man tar alvedon går ju febern ner men då svettas man dess mer.

Idag har jag också feber men den har varit lite lägre än igår. Hoppas att det går åt rätt håll. Fick idag hur mycket snuva som helst så det var bara att börja med nässpray. Tror att jag fick den pga man svettas ibland och fryser ibland.

Vill nu bara bli frisk...nu, nu, nu. På lördag har Johan A 30-års fest i Skellefteå som jag gärna skulle gå på.

Det enda jag gör är att ligga i sängen, sova, lösa sudoku, surfa och se på tv. Låter kanske bättre än vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: