coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Snart advent

Jag har som kommit fram till att det är 1:a advent till helgen. Jag har inte riktigt hunnit fatta det. Det kan ju bero på att jag bott inomhus i en och en halv vecka och varit helt världsfrånvänd. Jag måste få upp alla grejer från källaren innan söndag. Det är ju som lite mysigt att pynta men lite jobbigt att behöva storstäda innan. Har funderat lite över vilka ljusstakar jag ska ta upp och om jag eventuellt ska köpa någon ny. Jag har ju för många redan men jag har ingen riktigt stilrent designat. Ljusstakarna nedan tycker jag är riktigt snygga men de är också riktigt dyra. Jag får se hur jag gör. Mysigt ska det bli att få in lite mer ljus. Det kan behövas i detta novembermörker.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: