coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Juldag o annandag

Juldagen startade med att hela sällskapet kom hem till mig och fikade. Jag fick när jag var liten julkaffekoppar. Det är så kul att få ta fram och använda de åtminstone 1 gång per år. Satte också julklapparna på deras platser. Visar några av årets julklappar.

 
Underbar tavla som passar precis in på mig.


Bokstäverma Home passar utmärkt i köket.


En fantastisk högtalare till iPhonen.


Läslampa vid soffan.


Postlåda för räkningarna.

På eftermiddagen var det middag hos föräldrarna och på kvällen blev det tv, fångarna på fortet. Trots att konceptet är det samma är det som ändå lite små trevligt.

Igår annandagen var jag först i Holmsund och lyssnade när Jonas, Micke och Cicci sjöng. Det lät mycket bra. Sedan mötte jag upp syrran och svågern på stan för ett fika och lite rea. Jag kan nästan inte tro det men jag hittade en kjol på rea :) Kvällen spenderades hos föräldrarna. Där dansade syrran och Albin till runt granen sånger...några dagar för sent men det var härligt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina klappar du fått av tomten. Å trevligt verkar ni haft med familjen, härligt! /Lisa

2010-12-27 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: