coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

17/6 2010

Mitt första uppdrag var att hämta ut cykeln jag hade hos reparatören och det gick bra. Cyklade sedan in till stan för att titta på när mamma blev sminkad. Hon blev jätte fin. Vi åt sedan lunch på stan och strosade i lite butiker.

Cyklade sedan till pärlaffären och köpte pärlor. Hemma färdigställde jag ett halsband och gjorde ett halsband i cerise till mig själv :)



På kvällen var det Kd. Gjorde lite för många misstag tyvärr men några riktigt bra kast...hoppas att det bara blir bra kast på tävlingen på lördag. Det finns ingenting som gör mig så sur när jag inte spelar som jag vill och då det händer kan jag inte riktigt släppa det direkt utan det hänger med några hål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: