coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Nolia

Idag har jag och Cicci varit på Nolia. Vi hade det riktigt trevligt och det kändes som att man kunde ha handlat mycket. Det blev ett par örhängen, en present och lite mat.


Här satt vi och fikade på trädgårdscaféet som mina gamla elever höll i.

Idag uppträde Pernilla Wahlgren på scenen och vi var naturligtvis där. Kul att höra henne live vilket jag aldrig gjort. Jag stod och diggade och sjöng med. Efteråt satt vi på en bänk och surrade och uppdaterade facebook när jag började fundera på om jag skulle våga gå fram till henne och fota mig med henne. Först tänkte jag att det var fånigt men Cicci pushade och tillslut vågade jag :-)




Jag och Pernilla :-)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilken dag! ;-)

2011-08-09 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: