coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Sommar del 2

Sen jag kommit hem från Piteå har jag hunnit med litegrann. Rensade som sagt förrådet sen kom jag på att jag skulle måla om lite i hallen. Glömde ta en före bild men hittade en bild då jag rensar, från 2010. Där kan man se lite hur byrån, bordet, spegeln och mattan så ut. Försök förtränga allt annat :)


Efter


Före

Nu känns det som lite fräscht i hallen.

Jag har också varit och hälsat på Magda i Lycksele.
Vi började med att shoppa. Det blev lite fynd på Dollarstore och sedan inne i city. Gjorde fynd på Åhlens. De hade tag tre reasaker betala för två. Vi slog då ihop våra grejer och kunde få bättre rabatt än om vi handlat var för sig.
Dagen efter var vi på Lycksele djurpark.

Har aldrig sett en säl så nära.


Försökte få med björnarna i bakgrunden.

Imorgon åker jag och Cicci iväg till Sundsvall för shopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: