coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Jul

Julafton firades i Övik hos min syster. Vill bara säga så här i början att detta nog blir ett långt inlägg.
 
Julklapparna i år var för det mesta hårda :-) Här kommer en bildkavalkad mest för mig själv så jag ska minnas vad jag fått till nästa år. Jag och syrran hade ett samtal innan jul då vi försökte komma ihåg vad vi fått av varandra året innan och det krävdes mycket tankeverksamhet innan vi luskat ut det hela därför dokumenterar jag detta här.
 
Granen och min paket. 
 
Jag och syskonbarnen på julafton.
 
 Tillbehör till datorn.
 
Apple-TV
 
Kroppsprodukter
 
Handcreme i snygg förpackning.
 
Söt bok och sås man kan tex ha på glass.
 
Presentkort på apple och Zizzi.
 
Form man kan ha i ugnen.
 
Notera sladdarna under tvn. Så tyckte min svåger inte man kunde ha det så i julklapp gav man mig en installation så det skulle se snyggare ut.
 
Snyggare?
 
Jag har säkert glömt något men jag är tacksam för alla julklappar jag fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: