coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

jag vet inte riktigt...

Fick ett sms idag om att mitt nya soffbord kommit. Det var ju verkligen perfekt i tid. Stuvade in det i bilen, rymdes i min lilla Polo, och krånglade upp det till lägenheten. Man är ju rätt teknisk ? så jag skruvade fast benen alldeles själv. Ställde upp det och det känns så där :(  Det är som att det inte riktigt passar in eller så är det jag som inte vant mig. Det första jag såg i alla fall var att jag måste köpa in en ny matta. Har ett vitt bord med naturvit matta inte så snyggt...tänker att jag kanske ska titta på en röd ryamatta...hur fint låter inte det? Måste åka iväg på lite möbelaffärer och spana in mattutbudet. Typiskt att en sak ska leda till en annan...

Har idag även suttit med beställningar på jobbet. Vi har lite andra avtal i år och det var helt fantastiskt. I år kan vi köpa in limstift till priset av 0,36 kr jämför med i fjol 14kr. Det blir många limstift i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: