coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Påsk i stugan

När lektionerna på skärtorsdag var över kändes det otroligt skönt. Jag packade och for i väg till stugan i Piteå. Skönt att bara vara och inte ha några måsten.

På fredagen var vädret inte så upplyftande. Det snöade blött men vi var ute en sväng och promenerade. På eftermiddagen var vi bjudna hem till min faster på middag. Det var jätte gott och trevligt.

Lördagen hade jag huvudvärk hela dagen. Vet inte om spänningar släpper när man blir ledig så man får ont i huvudet. På kvällen åt vi gott och såg filmen little miss sunshine.

Äntligen på söndagen så var vädret bättre. Solen tittade fram men det blåste en hel del. Pappa pimplade, mamma åkte skidor långt jag och Frida kortare och Jonas drog Albin i pulkan. Ingen fisk fick vi men vi grillade korv och åt utomhus.

På måndagen var vädret kanon och vinden var västlig vilket innnebär vindstilla.

Det var helt underbart och sola på altanen vilket ni ser på bilden. Jag åkte till Umeå efter middagen. Det var en skön påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: