coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Holmön

Igår hände nog inget speciellt. Jag kände mig hängig på jobbet så jag åkte hem tidigt. När jag kom hem låg jag på soffan och tog igen mig lite. Fick tillbaka lite krafter och fixade mat. Sedan åkte jag till Jula för att köpa ett regnställ. Jag har inget och de hade rea så jag fyndade ett för 69kr...inte illa va. Packade och gjorde lite matsäck inför morgondagen och lade mig tidigt.

Vaknade halv sex, har inte gjort det på länge men det vara bara att äta frukost och dra. Vi åkte iväg till Holmön och hade en härlig dag. När jag kom hem var jag lite trött så jag tog en powernap på 20 min. Ska nu hoppa i säng för imorgon är det segling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: