coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Laddning

Idag laddade jag mobilen med pengar. Om man laddar för 300 kr så får man 3000 gratis sms. Denna gång fick man hela 5000 gratis sms. Det känns ju jättebra när man i vanliga fall brukar ha kvar 2950 gratis sms efter en månad...

I söndags var jag på oratoriekörens julkonsert. Det var oerhört vacker men låånnngggt. Sen har jag aldrig förstått det här med orgelsolo mitt i konserten. Hon som spelade var säkert duktig men hur spännande är ett orgelsolo. Kom fram till att de bara lägger in orgel för att kören ska få vila lite så de orkar stå så länge.

Var igår hos Micke på glöggfika...verklig julkänsla blev det.

Idag ska jag vara barnvakt. Det är ju lite pirrigt men det borde gå bra.

Tänk i fjol vid den här tiden låg jag på en playa i thailand...det skulle ha varit helt ok att gjort det idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: