coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Ny soffa

Jag har som funderat på att skaffa mig en ny soffa. Den jag har i dagsläget är en ikea-soffa som börjar vara en 10 år och rätt nersutten. Det är ju dock hur svårt som helst att bestämma sig vad man vill ha. Det man sen vill ha ryms inte i lägenheten. Jag har i alla fall kommit fram till att det blir en tre-sittsig soffa där ett av sätena är en schäslong så man kan sträcka u benen. Jag också sållat ner alternativen till två st. Den ena är en soffa som heter dialog och kommer från em-möbler. Den andra heter Pluz och kommer från mio. De kostar lika men den ena har ett dyrare tyg som var grymt snyggt. Jag kan bara inte komma ihåg vilken som var skönast. Måste nog iväg och prov sitta de igen. Det är ju trots allt komforten som är viktigast.  

Kanske man skulle satsa på någon av de nedanstående?!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: