coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Fredag

I morse sov jag länge...sista semesterdagen. Det var så skönt. Planen var att jag skulle städa, diska, packa och köra till Övik. Men då ringde Cicci och undrade om vi inte skulle luncha på stan. Självklart ville jag det. Jag dammsög, diskade, packade, lekte med datorn nu när det är coolt och åkte till stan. Mamma och pappa skulle äta lunch i min lägenhet så jag var ju som tvungen. Jag och Cicci gick till Invito. Där fick man ta salladsbuffé och sedan beställde vi lax med potatiskaka. Det var riktigt gott och det är så trevligt att luncha då man aldrig har möjlighet till det annars på vardagar.

Efter det så körde jag till Övik och gick på pärlaffären. Tänkte att jag skulle göra lite smycken nu innan jul. Besökte även lite andra affärer men det blev inga inköp. Åkte vidare till syrran och då kommer man direkt in i hetluften. Det går i ett. Vi gjorde 80-tals tacos till middag och det kom även några andra gäster. Det var gott. Nu på kvällen har vi sett lite idol.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: