coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Roadtrip

Igår var det en ganska vanlig fredag förutom att när jag kom in i personalrummet var det igent fredagsfika. Vi har bar fika på fredagar och vi bjuder varandra men ingen hade igår. Man längtar som till detta fredagsfika när man har sin lektion och sen är det inget...man blir så besviken.

Igår när jag skulle börja se på os så upptäcker jag programmet uppvärmningen. Det är 15 min före ordinarie sändning men bara på webben. Popsen sitter och förbereder sig tillsammans med sina kollegor. De anropar experterna ute på fältet. Det är ett helt underbart program där man får lite bakomkameran känsla. Se gärna det. 18.00 på svtplay varje dag. Här är en länk.

Lyssnade också på alla låtar inför melodifestivalen ikväll. Det känns bättre än förra veckan, det är i och för sig inte så svårt :)

Nu ska jag ut på en liten roadtrip till Övik där jag ska träffa syrrans med familj, mysigt.

En liten låt som fick mig att börja sjunga lite opera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: