coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Full rulle

Idag har det varit full rulle in och ut ur min längehet. Det har hämtas soffa och rumsbord och papper lämnats. Jag är så glad att soffan och soffbordet nu fått nya ägare. Visst är det underbart med blocket. Man lägger ut det och dagen efter kommer köparna och hämtar det från lägenheten. Själv gör man i princip ingenting :) helt underbart.

Det är svårt att ta bild på soffan för att min matta gör sig inte rättvis på bild. Här kommer i alla fall en liten bild.


Den ser som så liten ut men det är i princip en trea med en utlöpare.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Superfin!! Och mysig matta också!

2010-01-22 @ 13:44:25
Postat av: Magdalena

Hej Jenny!



Jag har skickat en kommentar till dig under Granen ;-) Råkade komma lite fel :-)



Verkligen fin soffa!

2010-01-22 @ 15:41:35
Postat av: Jenny

Vad kul att ni gillar soffan :)

2010-01-22 @ 17:07:50
Postat av: Cicci

Snyggt, snyggt men vem hade trott nåt annat

2010-01-23 @ 10:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: