coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Åter till jobbet

Ja, den senaste veckan har jag börjat jobba. Det gick fort att installera sig. I alla fall så har veckan bestått av schemaläggning samt LGR11 och nya skollagen. Det är mycket som ska hända på kort tid. Sen när eleverna ännu inte kommit är det som att man inte riktigt tycker att man jobbar så då lägger man sig inte i tid på kvällen. Men på måndag kommer de. Lite ångest men det blir nog bra.

I övrigt så har discgolfen stabiliserat sig på en lite bättre och jämnare nivå vilket är mycket välkommet. I september ligger två tävlingar i Umeå och då gäller det att vara på topp :-)

I veckan var jag även och plockade vinbär och lite krusbär hos en gammal kollega. Jag har därför gjort vinbärssaft. Aldrig gjort det tidigare men det blev bra. Till och med jag börjar bli lite huslig.

Ett ace i världsmästerskapet i discgolf som var i Californien förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: