coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Inspiration

För att knyta an till förra inlägget så fick vi i veckan veta att ytterdörrarna ska bytas. Det skulle innebära en merkostnad då det nu ska bli så säkert. Lite upprör blev jag men dagen efter så fick vi ett nytt besked och då var det bara 8 kr. Helt ok för brandsäkrare, ljudsäkrare och inbrottsäkrare dörrar.

Igår fick jag min lön och den måste ju spenderas lite ;-) Var en sväng på stan och köpte en klocka...har inte haft klocka på flera år men som lärare kan jag inte lita på klockorna i salarna så en ny blev det. Har länge funderat över vad jag ska ha på mitt rumsbord och när jag gick förbi Hjärtero fick jag en idé.


Det blev krukan och blomman på bilden. Är väldigt nöjd.

Visst är det så att när man verkligen vill ha något (inte så dyrt) då köper man det direkt och tänker inte på priset. Är det något man kanske vill ha blir man mer snål och tittar på priset och tycker allt är dyrt.

Har idag tittat igenom ikea-katalogen på nätet. Det fanns ett uppslag så var så fint och inspirerande.


Det är som gjort för mig :-)  Det lyser smyckestillverkning. Tänk om man inte behövde jobba hemma...

I övrigt så har veckan rullat på. Eleverna har kommit och man är inte van att undervisa och vara alert hela tiden så man är lite seg efter dagarnas slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: