coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Looking back - day 28

Har idag varit mötesvärd på kyrkan. Efter det for jag till mamma och pappa och åt middag.
 
Innan jag for till kyrkan startade jag en tvätt. Precis när jag skulle gå utanför dörren kände jag en doft från badrummet, från tvättmaskinen. Stängde av den och for till kyrkan. Efter kyrkan tittade jag till maskinen men inget hade hänt. Visste inte om maskinen skulle fungera igen så jag tog med tvätten hem till föräldrarna. 37-åring som tar hem tvätt :-/ var ju tvungen...i alla fall startade jag den igen när jag kom hem och ingen lukt kom och nu är tvätten klar.
 
Looking back...tänker tillbaka på denna månad. Det har varit kul att ta bilder efter ett schema...klurigt men samtidigt utmanande. Har jobbat otroligt hårt på jobbet. Längtar till sommaren och hoppas att kunna ligga i vattnet på detta sett. Hände inte i somras så kanske nästa sommar.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: