coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Förra helgen

Förra helgen var en späckad sådan. Micke kom upp på fredagen och vi gick till Lottas för att äta middag. Det blev entrecote, mums. Även om det är lite väl mycket senor för min smak :-)
 
På dagen på lördagen var jag och gjore några ärenden på stan. Hittade ett te med en snygg förpackning som jag inte kunde motstå.
 
Snöskulpturtävling var det på stan. Dennavar fin tycker jag.
 
På eftermiddagen var jag till Cicci och Jonas och vi förbredde oss för schlagern senare på kvällen. Det blev middag, kvällsgott med Pullan, gott.
 
Till melodifestivalen gjorde vi chokladfondue, så otroligt gott.
 
Tyckte nog rätt låtar gck vidare till globen.
 
Söndagen spenderades hos föräldrarna då fastrar och farbröder hälsade på, riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: