coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

90-årsfest

I lördags var det nått så trevligt som 90-års fest. Tre killar som fyllde 30 hade kalas ihop. Det var tema student så all mat värmdes i micro, har inte orkat ta upp min micro till lägenheten än..., men det var gott, pizza, paj och lasagne. Till efterrätt var det chokladmoussetårta mm min favorit. Under kvällen var det två tipstävlingar. Man kan ju säga att jag inte hade många rätt. Känner bara en av de tre och många av frågorna  var från barndomen...inte lätt. Trevligt att träffa lite nytt folk.

I söndags plockade vi in utställningen från Holmsund, hade sålt en del så det var ju kul. Nu är utställningarna slut vilket är lite trist.

Hade alldeles glömt bort att arbetsplatsombuden var bjudna på droskan ikväll, så  jag slipper laga middag, jippi...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: