coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lampa

Jag har på slutet varit helt inne på möbler. Min matta till det nya bordet blev inte snyggt så jag har beställt hem en ny matta. Jag ska låna hem den och kolla om den passar. Det är en röd ryamatta, mysigt va! När jag var och kollade på mattan hittade jag denna, enligt mig, snygga lampa så jag köpte den bums. Den kom med en lampkontakt och i mitt sovrum finns inga sådana kontakter. Jag behövde med andra ord knipsa av sladden och sätta den i en sockerbit till en förlängningssladd för att få lampan att lysa. Gjorde detta i morse då jag vaknade ovanligt tidigt. Det är verkligen inte likt mig att vakna före väckaren men lampan behövde komma upp.

Lampa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: