coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Snopet

Jo, pärlsiten där jag handlar har öppnat en stor affär i Övik. Under denna vecka har de haft öppningserbjudanden och jag tänkte att det vore ju kul att se hur det blev. Tänkte att jag på samma gång kunde hälsa på syrran. Direkt efter jobbet på fredagen drog jag mig ner till Övik. Parkerade och tog ut pengar. När jag kommer in i affären är ungefär 1/3 av alla pärlor borta. Ägarna har åkt på mässa i Luleå och tagit med ALLT det jag behövde. Jag visste att de skulle i väg på mässa men inte att de skulle ta med sig en massa. Det kunde väl de ha skrivit på hemsidan....riktigt trist....man känner sig så lurad...de som jobbade i affären sa hela tiden till kunderna "Hela sortimentet finns i affären på måndag igen" jo, men det hjälper ju föga när man bor i Umeå...Jag fick i alla fall träffa syrrans familj och det var ju trevligt.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-04-05 @ 09:54:22
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: SDG:are

Jenny kan du maila adressen till butiken du handlar från...

2008-04-06 @ 20:19:59
Postat av: Jenny

Japp, det ska jag göra.

2008-04-07 @ 12:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: