coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Soffbord

Så har man precis sålt sitt soffbord. När jag vann pengarna i tv så tyckte mamma att jag skulle köpa mig något för pengarna. Jag höll med så jag for till Mio där jag tittat på ett soffbord sedan i höstas. Jag slog till och väntar nu på det. Bilden föreställer bordet men jag har det med vit skiva, snygg va! I alla fall så måste man ju bli av med sitt gamla. Jag satte in en annons i blocket kl. 11.30 idag och nu kl  15.40 har de varit och hämtat det. Det är ju hur praktiskt som helst. Jag behövde bara sitta framför datorn, fantastiskt...

Soffbord

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Mycket fint soffbord! Du gjorde rätt som unnade dig något. Nu har jag också startat en blogg, står inte så mycket än men...det kommer.

2008-04-07 @ 19:10:14
URL: http://www.pandali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: