coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Lite kort reseblogg

Sondag 14/12
Det ar ca 1 km ner till stranden fran hotellet. Hotellet har darfor en egen strandbuss som tar alla till stranden gratis. Pa stranden sa finns det solstolar som hotellet ager som man lanar gratis. Dar finns ocksa handdukar som man lanar. Helt perfekt. Jag hade utrustat mig med solskydd 25 och lag under parasollet hela tiden sa inte blir man direkt brun...det var dock sa otroligt varmt att man hela tiden maste i badet. Om det ar 32 grader i luften sa ar det 29 grader i vatten. Det vill saga man behover inte gruva sig direkt. Det ar hur harligt som helst att ligga i badet...jag ser alltid ut som ett russin for jag tillbruingar sa mycket tid i vattet. Efter strand och vila pa hotellet sa bar det av till Kata for middag. Vi at pa en jatte bra restaurang Two Chefs...svensk agd...sa man vet vad man far...
Nar man aker med en barnfamilj sa blir det tidiga kvallar men det ar ju harligt ocksa da kan man forlora sig i en god bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: