coycoy

Blogg om livet, smycken och annat

Liten reseblogg

Tisdag 23/12
Idag har vi tagit en longtailbat ut till Coral island. Vi hade hort att det skulle vara sa bra snorkling dar och alla broschyrer visade detta. Nar vi kom fram var det koraller nastan in till strand sa det var svart att bada. Jag och Jonas gav oss ut pa en snorklingstur men det mesta vi sag var kossade koraller. Tsunamin hade nog gatt hart at stranden. Vi fick ta oss ratt langt ut men det var inte alls sa bra som pa andra stallen. Det basta med on var att man satt pa bord i sanden och at, da ar ju utsikten ratt ok. Tillbaka pa hotellet sa hade jag, Jonas och Frida Albin frikvall. Vi akte in till Karon och at pa Karlssons igen...gott. Efterat unnade vi oss en fotmassage for 62,50 kr. De holl pa att knada i en timme...otroligt skont. Tyvarr ar jag sa kittlig sa att nar hon narmade sig knat sa kunde jag inte halla mig for skratt men det kittlades otroligt mycket....
Jonas hade bestamt redan innan att vi skulle till talten (ett jatte stort presannings talt med jatte manga affarer) och shoppa. De ar ju jobbiga men vill man verkligen ha nagot sa gar det bra att fa bra priser. Jag handlade inget men Jonas och Frida handlade t-shirts och klader till Albin.
Nu ar vi tillbaka pa hotellet och lyssnar till det fantasriska bandet Emotion band. Har svart att fatta att det ar julafton imorgon...har inga julkanslor alls, far se hur den dagen ser ut. Det ska bli spannande...

Angaende brunheten sa ar jag inte sa brun...har ju lite svart att bli det. Det ar mest en rodbrunfarg. Har haft solskyddsfaktor 25 hela tiden. Nu har jag i alla fall uppdrag benen...de vill inte bli bruna alls sa jag jobbar hart pa att ha de i solen. Jag vill ju vara lite brun nar jag kommer hem. Det ar bara tre dagar kvar till hemfard...snyft...na, det ska bli skont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: